"Hur träffades ni?"

En tidig fredag i slutet på augusti 2006 gick jag in genom mitt nya klassrum.

Jag hade vart i Turkiet så jag hade missat första dagarna av trean. De sa vilken plats jag skulle sitta på och mittemot mig satt det en tjej med långt brunt hår.
"Hej, jag heter Louise. Vad heter du?" frågade jag.
"Caroline" viskade hon tillbaka.

Carro skäms alltid över att hon var blyg den dagen, men nu är hon så sprallig att det liksom inte gör något.

Så träffades vi alltså. Vi blev dock inte riktigt bra vänner förens i fyran på grund av våra pojkvänner. Men Carro och jag har vart bästavänner sedan dess, hon är hur gullig som helst. Klantig också för den delen! I sexan sprang hon in i ett skåp? Haha.

Vill gärna har fler frågor angående oss :)

0 Kommentarer till ""Hur träffades ni?""

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!