Morgon

Godmorgon bloggen!

Har precis ätit en supergod frukost och sitte nu i sängen igen. Ska börja fixa mig om ett tag, slänger givetvis upp dagens innan jag drar till flygplatsen.

Plus lite andra inlägg.

Pappa sov över här i natt så att vi alla kan ta taxi så att vi inte behöver åka bil.
Antingen en stor taxi elr två små..är Inte säker. Aja.

Hoppas att ni får en bra morgon och att ni sovit gott, det har jag. Like a baby.

Ni får ha det så bra sålänge så hörs vi.
Besame!!

2 Kommentarer till "Morgon"
Postat av: Louise

Jag saknar dig!!!!!!

URL: http://louiseburgos.blogg.se/
Datum: 2012-05-08 / Klockan: 08:40:09
Postat av: Anonym

Besame är kyss mig, hahaha deduu


Datum: 2012-05-08 / Klockan: 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!