Vem är jag?

Mitt namn är Louise men jag kallas även för Lollo, Lou eller Louis.

Jag fyllde femton är för lite mer än en månad sedan, alltså är jag vädur.

Jag är halvsvensk och halvbolivian. Har flyttat 16 gånger inom Göteborg, Kungsbacka och Onsala. Det gjorde mig ingenting när jag var liten men nu tycker jag inte om det så mycket eftersom att det är svårare att få vänner nu.

Jag har mörkmörk brunt hår med brunblonda slingor i, bruna ögon.

Är det något mer ni vill veta är det bara att kommentera. Hur jag och Caroline känner varandra kanske kommer upp senare om ni är duktigt på att kommentera!

0 Kommentarer till "Vem är jag?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!