10 saker ni inte visste om mig

10 saker ni inte visste om mig

💙 Jag har haft hur många djur som helst, över 15.
💙 Jag älskar godis,snacks allt sånt gotti gott!
💙 Jag har alltid viljat bli som peter pan, HAHA japp true shit..
💙 Jag älskar att spela GTA
💙 När jag var liten så fastnade jag i mellan toaletten och badrumsskåpet och satt fast där hur länge som helst. Ambulans och brandkår kom och skruvvade bort toaletten. Vips så var jag i tidningen nästa dag!
💙 jag kan slicka mig på näsan
💙 Jag hatar att kolla folk i ögonen..bad
💙 Det värsta jag vet är nutella, eww
💙 Jag har aldrig knäckt mina fingrar eller nått på min kropp haha!
💙 om jag skulle heta nått annat än Caroline så skulle jag vilja heta Destiny, VACKERT!

0 Kommentarer till "10 saker ni inte visste om mig"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!