En timme senare..

Hej, en timme senare...haha!

Jag tänkte att det vore ju bra om jag presenterade mig själv lite.

Jag heter alltså Caroline, jag är 14 år och bor i Göteborg.
Jag älskar musik, att sjunga och håller på lite med gitarr. Vara ned vänner och familj är också ett stort intresse. Sen får man ju inte glömma shopping.

Det var ju inte så mycket om mig men det finns ju mer att säga så det är ju bara att fråga på och komma med förslag haha.
Tänkte plugga lite spanska nu då jag har prov imorgon. Får hoppas på det bästa för sen på tisdagen då drar jag till Turkiet i 2 veckor och jag kommer då försöka att blogga i början och slutet på dan.

Puss puss

0 Kommentarer till "En timme senare.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!