Ny här

Hej hej. Jag heter alltså Caroline och har länge funderat på att skapa en blogg eftersom att det verkar så roligt att blogga och att man sedan kan kolla tillbaka och se vad man gjorde då osv. Jag har haft antal bloggar innan haha, men inget seriöst om man säger så. Jag vet inte hur länge jag har tänkt att blogga, jag kanske tröttnar direkt. Vem vet..men det får vi inte hoppas hehe. Jag kommer att blogga om allt som faller mig in, mellan himmel och jord. En blogg om en snart 15 årig tjej som är bosatt i Göteborg. Tycket ni att det låter intressant redan nu så kan ni kika in senare då design och lite nya inlägg kommit upp. Om ni har några ideér om vad ni vill se så feel free to comment, det uppskattas. Kram kram Caroline
0 Kommentarer till "Ny här"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!